משמעות ההודעה על ההסכם בין הצדדים, היא כי Thallo תספק קרדיטי פחמן ברמה גבוהה עבור הפלטפורמה הייחודית של IMPT, שמטרתה לחבר בין חברות פורצות דרך עם מודעות סביבתית לבין צרכנים שמעוניינים לצמצם את טביעת הרגל האקולוגית שלהם.

IMPT הקריפטו הירוק ביותר

לונדון – IMPT, אקוסיסטם פורץ דרך לקיזוז פחמן, חתם על עסקה משמעותית בשווי של 50 מיליון יורו, לרכישת קרדיטי פחמן מהמרקטפלייס Thallo, שהינו מרקטפלייס קרדיטי פחמן שמבוסס על הבלוקצ’יין. לפי העסקה, IMPT תרכוש קרדיטי פחמן עם ערך משוער של כ-50 מיליון יורו לאורך 10 שנים. על בסיס מחירי השוק הנוכחיים, עסקה זו תגרום לקיזוז של כ-12 מיליון טונים של פחמן לאורך תקופה של 10 שנים – שווה ערך לטביעת הרגל האקולוגית של כ-2.6 מיליון בני אדם.

פרויקט IMPT, שהוקם בשנת 2022, הינו אקוסיסטים גלובלי לקיזוז פחמן, שמיועד לחבר בין מותגים וספקים מובילים עם בעלי עסקים וצרכנים בעלי מודעות סביבתית וחברתית, שמעוניינים לשמור על כדור הארץ ולצמצם את זיהום האוויר שנגרם על ידם. עסקה זו עם Thallo מהווה אבן דרך משמעותית בפיתוח הפלטפורמה, שתאפשר לחברי קהילת IMPT להמיר את אסימוני IMPT שלהם לקרדיטי פחמן בקלות רבה, כמו גם להקצות אותם לטובת פרויקטים סביבתיים משמעותיים.

בתגובתו על העסקה, מנכ”ל IMPT דניס קרייטון מסר כי “אנו נרגשים לשתף פעולה עם Thallo, על מנת לספק קרדיטי פחמן באיכות גבוהה עבור הפרוטוקול שלנו. אנו מעריכים וחולקים את המחויבות של Thallo לקידום שקיפות ויושרה בשוק קרדיטי הפחמן. יש כעת הזדמנות גדולה לרתום את ווב 3 ותעשיות נרחבות לטובת קידום פתרונות לצמצום פליטת הפחמן העולמית, אך עדיין נדרשת עבודה רבה בתחום. סיפוק קרדיטי הפחמן הללו לטובת הקהילה שלנו, הינו השלב הבא בהגשמת החזון שלנו, לבניית רשת גלובלית של אנשים שמעוניינים למלא את חלקם במאבק נגד ההתחממות הגלובלית, באמצעות ביצוע פעולות קטנות בחיי היומיום שלהם.”

ההסכם כולל רכישת ראשונית של קרדיטי פחמן בשווי 3.6 מיליון יורו, ותזכיר הבנות לשיתוף פעולה רחב לאורך 10 השנים הקרובות. קרדיטי הפחמן שנרכשים מהפורטפוליו המגוון של Thallo, בו יש מפתחי פרויקטים רבים בתחומים שונים, מסייעים להפחית פליטת פחמן דו חמצני ולהיאבק בהתחממות הגלובלית. אלה כוללים, בין השאר, את BioCarbon, היוזמה הקולומביאנית שמחזיקה ב-27 פרויקטים פעילים ובעשרות מיליוני קרדיטי פחמן. קרדיטי הפחמן שלא יופרשו, יועברו דרך הגשר הדו-כיווני של Thallo, ומשם אל המשקיעים והצרכנים, דרך רשת הבלוקצ’יין של פוליגון, שמאפשרת קנייה, מכירה והפרשה של קרדיטי פחמן בשקיפות מלאה, במהירות ובקלות רבה.

השותפות עם IMPT הינה למעשה הפעם הראשונה שבה Thallo מיישמת את שירותי ה”גישור” שלה, אשר מאפשרים לחברות ווב 3 לבצע שימוש בקרדיטי פחמן במסגרת הפלטפורמות שלהן באופן ישיר. כמו כן, שירות זה מסייע לחברות ווב 2 מסוג B2B2C, ובעיקר לעסקי איקומרס שונים, כאשר הוא מאפשר להם לקחת חלק ביוזמה ולאפשר ללקוחות שלהם לתרום לשמירה על כדור הארץ דרך הרכישות שלהם.

התשתית פורצת הדרך של Thallo מעניקה ליוזמות התנדבותיות בשוק קרדיטי הפחמן את הגישה למספר הולך וגדל של חברות ופרויקטים עם מודל אינטגרציה פשוט”, מסר ראיין גלדהיל, מנכ”ל Thallo ואחד ממקימי החברה. “שוק זה הינו אחד מהכלים העוצמתיים ביותר בעולם למאבק בהתחממות הגלובלית. המודל החדשני של IMPT מכניס כמות גדולה של צרכנים חדשים אל השוק, והוא ימשיך לצמוח לצד Thallo, כאשר אנו מכניסים יותר ויותר ספקים אל השוק, בשנת 2023 ומעבר אליה.

 

נכסי קריפטו הם מוצרי השקעה לא מפוקחים שהם מאוד תנודתיים.

על יוזמת IMPT

פרויקט IMPT הינו אקוסיסטם גלובלי מוביל לקיזוז פחמן, אשר נועד לחבר בין ספקים ומותגי אי קומרס מובילים לבין צרכנים ובעלי עסקים עם מודעות סביבתית, אשר מעוניינים להפחית את טביעת הרגל האקולוגית שלהם. IMPT שואפת להציג את ההשפעה האמיתית של ווב 3 באמצעות שיפור הנגישות ויכולות המעקב בתעשיית קרדיטי הפחמן. הצטרפו לקהילת IMPT בטוויטר, דיסקורד, יוטיוב או טלגרם. למידע נוסף, כנסו לאתר www.impt.io.

על חברת Thallo

חברת Thallo עושה שימוש בטכנולוגיית בלוקצ’יין ראשונה מסוגה, על מנת לשכלל ולהנגיש את שוק קרדיטי הפחמן. למעשה, המרקטפלייס של Thallo מקל משמעותית על קונים ומוכרים של קרדיטי פחמן ברמה גבוהה למצוא אלה את אלה. צוות החברה, שמורכב מיזמי בלוקצ’יין וותיקים ואנשי מקצוע בתחום הטכנולוגיות הירוקות, מבצע שילוב בין מומחיות טכנולוגית לבין הבנה עמוקה של מושג הקיימות, על מנת ליצור את המרקטפלייס של העתיד בתחום קרדיט הפחמן. עקבו אחרי Thallo בטוויטר ובלינקדאין, או הצטרפו לקבוצת הטלגרם שלה לעדכונים.